עד היום, חוזרים של רשות הפטנטים (חוזר רשם מ.נ. 29, וההפניה אליו בחוזר רשם מ.נ. 84) מנעו בחינה ורישום של סלוגנים/סיסמאות כסימני מסחר.
החלטות בולטות של רשות הפטנטים שפסלו בעבר סלוגנים היו בהתנגדות לרישום סימן מסחר מס' 112645: "מי זך - מחזירים את הטבע למים" (החלטה מיום 12/7/04), ובבקשתה של חברת קוקה-קולה לרישום סימני מסחר מס' 171183-171187 “DO WHAT FEELS GOOD”.
בכך נפתחה הדרך לרשום סימני מסחר גם לגבי סלוגנים וסיסמאות.
אין לי בעיה אם הרישומים ופרסומות למיניהם ! אך לדעתי, השלטים הענקיים שמופעים בכבישים אינם מיותרים. אני אפילו חושבת שהם יכולים להיות גורם לבלבול הנהג !
השבמחק