יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

איך להיערך לפעילות מסחרית בחו"ל? המלצות משפטיות מעשיות

אחת הדילמות שמלווה תדיר חברות ועסקים ישראליים בפעילותם בחו"ל הינה באיזה אופן כדאי להיערך לפעילות מסחרית בחו"ל: בהערכות פנימית כגון באמצעות נציגויות, סניפים, וחברות בנות? או שמא בהערכות חיצונית כגון באמצעות סוכנים, מפיצים, וזכיינים? כל אלו הן דרכי פעולה נפוצות בחו"ל שיש להתחשב במשמעותן המשפטית בכלל, ולאור חוק המכר (מכר טובין בין-לאומי), התש"ס - 1999, בפרט.

במפגש של מכון היצוא, נסקור את ההבדלים המשפטיים המעשיים בין ההסדרים השונים, ונבחן מדוע להיזהר מהסכמי סוכנות, וכיצד נבדיל בינם להסכמי הפצה או הסכמי זכיינות בחו"ל? מה היא נציגות, והאם סניף מהווה אלטרנטיבה עדיפה לפתיחת חברה בת בחו"ל?

מנחה: עו"ד יריב קדם.

לפרטים נוספים לחץ כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה